31.4.1.
Гальмові системи:
  • а) змінено конструкцію гальмових систем, застосовано гальмову рідину, вузли або окремі деталі, що не передбачені для даної моделі транспортного засобу або не відповідають вимогам підприємства-виробника;
  • б) під час дорожніх випробувань робочої гальмової системи перевищуються такі значення гальмівного шляху:
    Тип транспортного засобуГальмівний шлях
    не більше ніж, м
    Легкові автомобілі та їхні модифікації для перевезення вантажів14,7
    Автобуси18,3
    Вантажні автомобілі з дозволеною максимальною масою до 12 т включно18,3
    Вантажні автомобілі з дозволеною максимальною масою понад 12 т19,5
    Автопоїзди, тягачами яких є легкові автомобілі та їхні модифікації для перевезення вантажу16,6
    Автопоїзди, тягачами яких є вантажні автомобілі19,5
    Двоколісні мотоцикли і мопеди7,5
    Мотоцикли з причепом8,2
    Нормативне значення гальмового шляху для транспортних засобів випуску до 1988 року допускається перевищувати не більше ніж на 10 відсотків значення, поданого в таблиці.

    Примітки

    1. Випробування робочої гальмової системи проводиться на горизонтальній ділянці дороги з рівним, сухим, чистим цементо- або асфальтобетонним покриттям при швидкості транспортного засобу на початок гальмування: 40 км/год. — для автомобілів, автобусів і автопоїздів; 30 км/год. — для мотоциклів, мопедів за методом одноразового впливу на органи керування гальмовою системою. Результати випробування вважаються незадовільними, якщо під час гальмування транспортний засіб розвертається на кут більше 8 градусів або займає смугу руху більше ніж 3,5 м.
    2. Гальмовий шлях вимірюється з моменту натискання на гальмову педаль (рукоятку) до повної зупинки транспортного засобу;
Вхiд