31.4.2.
Рульове керування:
  • а) сумарний люфт у рульовому керуванні перевищує такі граничні значення:
    Тип транспортного засобуГраничне значення
    сумарного люфту
    Легкові автомобілі та вантажні автомобілі з дозволеною максимальною масою до 3, 5 т10°
    Автобуси з дозволеною максимальною масою до 5 т10°
    Автобуси з дозволеною максимальною масою понад 5 т20°
    Вантажні автомобілі з дозволеною максимальною масою понад 3, 5 т20°
    Автомобілі і автобуси, зняті з виробництва25°
  • б) є не передбачені конструкцією відчутні взаємні переміщення деталей і вузлів рульового керування або переміщення їх відносно кузова (шасі, кабіни, рами) транспортного засобу; нарізні з’єднання не затягнуті або надійно не зафіксовані;
  • в) зіпсований або відсутній передбачений конструкцією підсилювач рульового керування або рульовий демпфер (на мотоциклах);
  • г) у рульовому керуванні встановлено деталі із слідами залишкової деформації та іншими дефектами, а також застосовано деталі і робочі рідини, що не передбачені для даної моделі транспортного засобу або не відповідають вимогам підприємства-виробника.
Вхiд